En dag att minnas!



















Måndags mys, heh <3

Sitter man här framför spisen & myser (L)

Med en kopp te i handen blir man fort mycket gladare! :D




Tidnings favoriten!

Veckorevyn slår helt klart alla tidningar, sitter här & läster den nu. 
Ni borde cheka in den!





innan helgen tar slut.

Så har man varit & handlat lite kläder som man kan gottgöra sej med!
Det är alltid lite kul... :D

Bilder på det kommer här:

Linne från GinaTricot.

Linne från GinaTricot.




Nät topp också från GinaTricot.




Oversize kofta från BikBok.




Skjorta från HM.




Lite större linne från HM.




Kort T-shirt från HM.




Stor T-shirt från HM.




& en kofta från HM.


en bra start kanske..

En ny blogg är alltid lika svårt!
Men jag ska försöka,

Jag kan ju börja med att jag heter Alice.
Min värld är fylld av överraskningar, så ni kommer säkert få vara med om flera av dom.
men bloggen kommer handla om allt & inget om man säger så (:

Fast nu är frågan bara om ni kommer gilla det.. men det hoppas jag!



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0