pallar inte, MEN, jag måste.

Jag måste verkligen renbädda.
Imorse tänkte jag att jag behövde det så jag trog av lakan och allt det.
Nu när jag kommit hem från stallet, HELT SLUT så kom jag på att jag inte har något lakan på sängen, GREAT!
Dessutom måste jag ta fram kläder tills imorgon, första prao dagen väntar.

Puss & Kyss //


Gult är fult, fast nee.

HEHEHEH alice har köpt ny keps & hon är mycket nöjd ;)!


Cheeeka in :



Puss & Kyss //


awesome day.

Först drog man till Lund & träffa kusinerna!
Käkade gott & var på vattenhuset. trevligttrevligt
Sen efter det stack men ner till stan med heela familjen för att hämta upp lite smått & gott.
Sushi, bröd & ost, i samma veva smög jag & amanda inom några affärer.
Inom min favorit affär som öppnat på stortorget i lund nu (Pieces).
Fick med mig ett par jeans, en tröja & tre nagelack med mig hem. ♥
Nu sitter jag här och har precis ätit mycket gott, puusssaaar!

Vattenhuset.



 
Resturang.








Bröd köp.


Smyg i affärerna.


Köpt.






tack mormor & olle som fixa det så fint för oss idag, ni är bäst!

Puss & Kyss // 



skynddddddddddddddda.

Heeluuu, fixar mig, sticker vid elva, känner mig lite stressad, ne nu ska jag äta, ha det!



// 


hemligt.

Jag vet inte men i mellan åt, tycker jag att mitt liv är helt underbart?
Nu, efter ett tag. Börjar jag tro det också?
Är det kanske så. Är jag lyckligt? eller drömmer jag bara?

Hoppas på det bästa, hoppas jag vaknat upp ur min dröm..
& att jag har det dunder bra på riktigt, för det är min största önskan.

Men om jag ska vara ärlig, så är det DU som gör att mitt liv så underbart nu.
Och om jag ska vara ännu ärligare så är det DU som är min största önskan.

/ *****. ♥

nice daaaaaaaaaaaaaaaaaay.

Stack till Pernilla idag, kom hem nu precis (19.04) .
Hade sjukt trevligt, längtar tills nästa vecka!
Imorgon träffar man bästa kusinerna, kuuuul!
Ska spendera hela dagen med dom, så kommer säkert någon fin bild på de :)!

Nu ska jag snart äta middag, är sjukt hungrig så det blir niice!

Peace
Y .

// 

 


ett tag sedan...?

Hej snöggingar, har inte haft tid till bloggen dom senaste dagarna.
Men ni ska få lite uppdatering av det senaste som hänt (y)..

Nu har vi lov & allt också!

Måndags: Elvira kom, träffade Ludde & Hjalmar sen på kvällen sov hon över. Uppe hela natten med den knäppisen, himmla kul!

Tisdag: Vaknade upp vid ett stack & fråga lite saker hos byan sen skulle elle hem.
På kvällen kom Sofiee, hade mycket trevligt!!

Onsdag: Här sitter man, chillar med syrran.. Skriver mer i veckan pöööösss.

//  
 





♥!

























I heart you.


finaste dagen på året.

Då var det söndag (REDAN) nu .
Trist men så är det, har nästan inte bloggat något alls i helgen, har träffat vänner & slappat.
Imorgon är det skola så nu får man väl snart krypa till sängs (YEAH).
Hela dagen har gått ut på att lyssna itu eller försöka lyssna itu min nya favorit låt Valentine - Kina grannis. Såå sjukans bra ! Har fortfarande inte tröttnat på den, så imorgon på alla hjärtans dag får man väl lyssna på den lite till, ihihihih. Ska dessutom ge ut en kram, ger den till någon jag tycker om antingen som vän eller mer! hihi ganska kul endå(:!

Puss & Kyss //


You'r the apple of my pie.



Från favorit sidan: Weheartit.com ♥

Pöss & Köss //




du var min dröm, mitt liv.

Ibland önskar man att man uppsakattat & förstått att man hade det så JÄVLA bra innan.
Varför? det var min fråga länge.
Nu? Ja nu ska jag börja om på nytt, & skaffa tillbaka det där extra igen.


W.

Varför slår ens hjärta snabbare när man är nära?
Varför blir hela ens kropp varm när man är nära?
Varför vill man vara nära?
nära dig.

We heart it.

Efter ha ätit världens godast italienska middag och kollat på melodifestivalen med massor av godis ska man nu kolla på film med hela fina familjen med ännu mer godis & chips.. mööömmms!
Får nog ta & jogga en runda imorgon om det är lika fint väder som idag (hoppashoppashoppas)

Puss & Kyss //


fina adina.


,hon var underbar idag!

Min ridning idag:

Framridning i 15 min 

Jobbade henne över bommar i skirtt & trav

Öppna & Sluta i skritt & trav

Sen galopp en stund, så himmla bra hon gick. Både bjöd & var lydig!

Skrittade av i det fina vädret med en solnedgång på köpet.

Puss & Kyss från en lycklig Alice.<3




Hääärlig start på helgen!

Efter skolan blev det hem till Becca direkt sen efter en stund stack vi hem till mig och fixa lite saker med hög musik och annat! Vi gick ner en stund till gården nu på kvällen med elvira, thor, eric och sonny... (träffade där).
Skrattat mycket & haft sjukt skoj! Nu sak jag förstätta kvällen/natten med bästa becca. <3

Puss & Kyss //


I'm making some changes in my life. If you don't hear anything from me. You are one of them.

something very special .... sibling love.

Har precis kollat klart säsong 3 av GossipGirl (at home) med systeryster, Chuck snyggast i världen! Får aldrig nog av det av honom! 

Föräldrarna kommer hem sent så det blir Amanda som gör mat idag, muuummmmms!
Lägger in mer senare/imorgon!

Puss & Kyss //





RSS 2.0