Sjukling :(



Jaha då har man gått & blivit sjuk GREAT!
Dagen har jag spenderat till att knarka mej igenom gossipgirl och äta, mohhaha!
men nu ska jag fortsätta tycka synd om mej själv och krypa till sängs.
Pusss /


OGGA CHAKKA!

Heey sötnosar!

Samlar nya krafter till morgondagen, till fucking SKOLAN.
Men ja, jag överlever nog?! humm...

Men nu ska jag fortsätta min kväll till att duscha & fiixa saker, ha det dunder!

/


Me and Me, again...

Heeeeey sweeeeeeeetys, min dag gick åt till att sova till 12, sen upp & äta osv osv...
Nu kom jag precis in från att varit ute/inne & fottat.. Ni får en bild på mej idag. :D





Puss & Kram//


färga håret!



Nu jäklar ska jag färga håret, lite skakis för jag gillar verkligen den hårfärgen jag har nu...
Men den är så himmla sliten så behövdes en förnying av det hela!

Kommer bilder efter puss & kram//

känner mej msn:ig...

hahahah nu sitter man här med min kära msn & trååkar sönder typ...
menmen här får ni lite bilder från sandtag&skogen. Snart är man hemma från stugan & då blir det sängen på dirran! <3













puss & kram//





Snyggaste killarna i sverige!

1. Andreas Carlsson,

2. Olle Hedberg,

3. Andreas Weise,

4. Cimon Lundberg,
5. Oskar Linnros,





Om ni vill se fler bilder på dessa snyggingarna sök då på deras namn i Google.
Eller om ni gillar Andreas Carlsson lika mycket som jag kan ni kolla på hans blogg----> http://andreascarlsson.net/wordpress/ 




alice ♥ marshmallows.

Nu har man precis kollat på Camp Rock 2, haha den var ärligt talat helt okej...
Shane & hans ena bror är gräääsligt snygga, dom är "mina" pojkar från & med nu (Y) hehe.

Men nu ska man fortsätta eftermiddagen/kvällen med att äta Tacos, äpplepaj & se på IDOL! ♥ Puss//


RSS 2.0