Livet är underbart!











Samlade ihop lite nya bilder.. har inte så mycket att lägga ut så det fick bli bilder på miiig.

Kom precis hem från Praon, har det skit bra! Skulle egentligen ha ridit 6 olika hästar som olika personer ville ha hjälp med men så bryter ju alice (klanthuuuuvet) malm fingret! Aja, det kommer fler gånger!

puss.

Smälter...



Har prao hela veckan sen veckan efter det är de höstlov, NICE!
Kan dock inte slita mig från denna snygg kille... gud asså!
Ikväll blir det fota med Sofie, så ni får bilder på det.
Jag kanske ska berätta var jag praoar? Jag praoar i ett stall, där min häst står faktiskt.
Har bara varit där en dag och jag tycker redan det är jätte kul!


Vila i frid.

Gud tar bara änglar till sitt paradis, du måste ha varit en.. <3
Kan inte sluta tänka på de.. vila i frid & sov gott.



fy vad jag saknar de!





haha mobba inte, jag bjuder på den!

WOW!

Ni bara fortsättar att överraska mig! Nästan varje dag får jag fler besökare men glöm inte att kommentera, tack!

Är hemma från skolan idag med men det går framåt, jag mår mycket bättre nu!
Ikväll får jag väl hitta på något som får mig 100% frisk igen, några förslag?
Har någon lust att träffas kanske? smsa isf! Annars blir det nog GG maraton med någon bra person och massa godis på de!



saknar sommaren.. <3

poss.

(L)


Kolla/Sprid !



Tog första bilden jag hitta. Kolla in denna killens blogg för han är så jädra bra och han skulle bli jääätte glad!

www.ericviking.devote.se

boy? I want you.


Glass i stora lass!

Sitter nergosad framför tv:n och kollar på Grey's Anatomy! Mår fortfarande skit FAST jag har knarkat glass och te hela dagen... Och jag saknar min häst mer än allt i världen just nu, ses imorgon hjärtat (L)


AAAAAAAAAAAH!!!

OMG!? gud vad jag längtar tills hela skivan kommer ut, för det ska bli det enda jag lyssnar på till Jul!


Dröm!



storm ute, så jag ligger och kollar på det bästa jag vet .. dressyr såklart!

Sjukling...

Det bästa med att vara sjuk är att äta glass i STORA lass framför GG i sängen! Går nog till skolan imorgon om jag mår bättre, men det gör jag sääkert:) puss.


Rainy Season



time to sleep? yes.


ps. do you love him? no.

Betalad och klar, nu är du min!



Världens finaste Adina, ingen är som du, du är det bästa som har hänt mig!
Varje sekund med dig är guld värd, jag älskar dig <3 
Gått hög dressyr och hoppning, vad mer kan man begära? du är bäst!

LOVE, bara jag som längtar till Jul ?!

Justin Biebers nya låt får ni ju bara inte missa!!
Justin Bieber-Misteltoe (L)
Ska snart dra mig till sängs men först får jag nog avsluta alla samtal med random underbara personer på msn, haha kärlek till dig/er !

puss OCH massa kramisar.

Ny header på G!

Min kära syster har lovat att skissa på en header till min för den jag har nu är fuuuul. Har precis gjort klart alla läxor, STOLT! Sitter och knarkar Hunter Hayes på Spotify nu innan stallet, looove (L)!

Har inte lagt upp "favoriter från YT" på länge så tänkte göra det nu!
Kör på killtema!








han är så bra att jag nästan avlider.



Igår kom Johannes, Elvira, Aria och Oliver hem till mig.
Hade jätte myyyysigt, Johannes du är för härligt <3
Ikväll ska jag träffa Aria, skriver mer sen!

Min lilla favorit!

Sitter i soffan framför tv'n och gosar med min lilla favorit vovve! Inga läxor idag, YES! Har inte skrivit på länge men det är för vi alltid har en jävla massa läxor. Skriver mer på lördag, puss <3 Bilden är från helgen när vi firade Amanda, hade det awesome!


min fina fina syster !



Grattis i förskott fina du, på söndag får du min paket.
Jag älskar dig, mer än ord kan beskirva!

chillendillen



ps. mina ögonbryn & ögenfransar är äntligen färgade syns dock inte på bilden, den är en oldieee!
Tack Lina <3

btw, vill ni lyssna på en grym låt? Jessie J - Domino !

hejhooopppp!

Hade dans sista lektionen. Gick bajs bra! Ska snart dra på mig ridkläderna och sen till utvecklingssamtal, ska rida efter det lixoom ! :d
Skriver mer ikväll om jag inte har några läxor alltså, pöösssss !



-jag älskar henne, så jävla mycket.

Someday, it's you and me... together!



Inga läxor. YES! Chillar tungt, hehehheehhehe.
Snart duschen, mat, tv sen SÄNGEN (L) Redan onsdag, veckan går sjukt snabbt men det är ju bara bra för då blir det snabbare HEEEELG! Ni fick en egobild idag, menmen det är väl inte så ovanligt? ;)  

pusssssss

Hola!

Sitter och kollar på film. Igår sov Sofie över hos mig efter gymnasiegrejen som var jätte kul och jag gillade verkligen skolan! Imorgon är det skola, blä !
Puss å kraom !


Vaken? Jadå!

Precis vaknat, är svin pigg konstigt nog... Kl 12 ska jag kolla på gymnasie, fun! Snart kommer nog Aria med <3
Skriver mer sen!


har man världens finaste vänner eller har man?!

Haft en sån grymt bra kväll hos Johannes! Har skrattat så tårarna har runnit, har ätit tacos & chips, har fotat som galningar och sist men absolut bäst legat ute under bar himmel och kollat på stjärnorna underbart ! Nu skriker sängen efter mig och jag skriker efter den med faktiskt... Jag lovar att lägga upp bilder från denna dagen snart för den var fan ta mig den bästa fredagen på länge!

Puss och kram !


RSS 2.0