HELG!

Sitter och kollar på när Aria tränar, duktig tjej! Drar till Johannes sen och äter, mys! Saknar min fina häst när jag inte har träffat henne på två dagar men imorgon ses vi! Vi hörs säkert ikväll, pusssss!


Morgon pigg?

Precis vaknat, håller på att göra mig i ordning inför dagen! Är grymt trött men det ska nog gå ändå... Hörs sen, puss!


Söt liten polle säger HEJ!

Lilla Lindira tittade fram från boxen när jag hade kameran framme och jag kunde bara inte motstå att fota henne! Imorgon är det fredag, gytt! Drar nog ut till stallet ett tag med. Nu måste jag sova, skola imorgon ju! Posss


Bloggar från mobilen!

Blogg.se har ÄNTLIGEN fått en app så man kan blogga från mobilen som jag gör just nu! Nu kan jag blogga vart jag än är, awesome!

puss o kram skummmbanaan!


sthlm i mitt ♥ .




mitt hjärta, mitt allt.







jag älskar dig nu, sen & föralltid!
jag vill aldrig mista dig, aldrig.
alla minnen med dig är så himla underbara, bästavän kompisen!

min stjärna!

Hoppade min pärla för några dagar sedan, hon var super duktig!
Nu ska jag bara finslipa på lite saker sen börjar vi höja höjderna, wiiii :D

Var inte i skolan idag, vaknade och mådde grymt dåligt... men kommer imorgon! 

På fredag drar man hem till Johannes med fler och "inviger" de nya huset & på lördag ska jag och Aria kolla på gymnasie. Jag vet inte vad som händer på söndag ännu men någon dag skulle jag rida ut med Sofie, så det nog på Söndagen.

Nu har ni fått hela helgens planer om det dyker upp mer skriver jag det till er.

puss!



hej hopp datanörd!



Fyför vad jag är hungrig!
Har inte så mycket annat att säga men vet ni? det är måndag imorgon... ue!

pokk!

Nu är frillan färgad!



Om jag är nöjd? Ja det är jag faktiskt (Y)

adina.





-du är det bästa som har hänt mig, ingen kan förstå den lyckan du ger mig.


hur jag ser ut en helt vanlig dag?...



Här får ni en LAM bild på mig en helt vanlig dag...
Ska färga håret snart, ni får bild senare!
 
Posssssss


feeling good!




Träffa massa kul folk igår, först var vi på Björkvalla och kolla när killarna spela sen drog vi vidare till gården och mötte upp andra!
Tack för en awesome fredag, puss!
Nu väntar jag på att Sofie ska ringa sen hittar vi på något rooligt.

Jörgen <3

Har inga bilder att lägga ut från helgen .. åke mest med Johannes och då är det inte så lätt att fota ;)
Sov också över med både Aria och Sofie, kollade fotboll och umgicks med trevligt folk.
Men denna helgen har spenderats hit tills med Sofie... har både hunnit med mygg-safari, godis kräng och en massa skrattattaker!
Jag älskar dig!

Nu drar jag snart till stallet sen blir det möta upp Sofie och sen kolla när grabbarna spelar!

posssssss <3


HELG!

Fett taggad, PÅ ALLT! Konstigt va..?
Precis kommit hem och ikväll kommer snyggingen Aria hit och sover, innan vi sover drar vi och och hittar på något med Johannes och andra.
Länge sedan jag var lite rolig och aktiv här på bloggen så tänkte fota mycket i helgen så lägger jag upp det sen(y)
Längtar till lördag btw, fett ös brudar!
puss!


Drömmer mig bort.



Helt otroligt, jag är super glad.
SVIN GLAD, om jag ska vara ärlig.. hih!

Snart blir det Idol och godis på de, hoho!
Varit sjuk hela veckan men hoppas på att jag ska kunna gå till skolan imorgon!

puss !



ps. nu är det inte så att jag har tagit en porr-bild utan bara en bild när jag var i stugan med elle.
Nu vet ni deeeeeeeeeee, heheh.  

Men tjena? det var ett tag sedan...

Dålig på att blogga I know, men har varit i stugan med Elvira hela helgen så har inte haft tid!
Men här får ni lite bilder på de. 

 































poss

USCH... så grymmmmaa!




Fotas imorgon dårå!





Bjuder på en bild av mig och min fina vän, klicka klicka--> | Johanna. |

Inte hänt sådär super mycket idag mer än skolan... OCH att jag fick köra Johans moppe på rasten, miwhihi!
Inte så jätte länge dock för en lärare kom och sa till för jag inte hade hjälm.............ppfft!
Men kul som fan var det så tack för det Johan!
Okej det var ju inte så intressant för er? ... men jag har inte så mycket att bjuda på idag, sorry dudes!

poss



RSS 2.0