Skola? CHECK!

Då har man precis kommit hem från skolan. Allt gick superbra, nästan iallafall haha! Är lite algom nöjd sådär, och tackar Johanna och Elvira för det. Puss älsklingar!
Då slutar vi skolan snart, helt sjukt... åh :(! Nu sitter jag med Wilma och chillar ochs nart ska Alle hjälpa mig med en filmgrej till skolan. Känner dock att jag är sjukt hungrig, så nu ska jag äta!!
bjuder på en mysmysig låt, poss!!

Hej alla fina!!

Idag var det skola, fick tyvärr gå hem efter ett tag för jag mådde så dåligt. Min mage krampa, inte skönt alls!
Åt helvete med magen, imorgon drar jag till skolan iallafall 😉 Snart är det helg, och snart är det slut på läxor och mög!

Bjuder på en bild på mig och lilla älsklings Elvis <3
Ha de, poss!!


Sleepy Alice.. Zzzz!

Ligger i sängen och håller på att slockna, är astrött. Imorgon är det skola som vanligt och efter det ska jag nog dra ut till stallet en runda och antingen trimma henne eller rida ut en långritt. Kom på för ett tag sedan att vi snart får reda på om vi har kommit in på vårt gymnasium eller inte, snacka om att jag är nervös. Som ni kanske inte vet så gjorde jag omval för ett tag sedan från Polhem med estetisk bild till Polhem Humanist! TAGGA!!
Sov gott alla läsare, ni är bäst!


träningsverk deluxe...

-från förra photoshooooooten.
Idag var det skola och som jag skrev för någon dag sedan så skulle vi orientera hela dagen, och det gjorde vi. Orientera i ca.2 jävla timmar. Jag har så fruktansvärt ont i kroppen och direkt när jag kom hem stupade jag i sängen och sov fram tills det var middag. Imorgon är det vanliga lektioner, tyvärr. Även om orienteringen var jobbig så gör jag hellre de än gå på vanliga lektioner.
Nu är det äntligen snart sommarlov. Det är typ bara 14 dagar kvar eller något och jag längtar som fan! Denna sommaren kommer bli den bästa på länge, just sayin'!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen däcka igen, så man orkar upp imorgon... kram!

kul man kan ha på en söndag som denna!;)



konstigaste men godaste: mjukglass med pommes, omnomnomnom.
bästa bloggen: nellieberntsson.se och www.nattstad.se/nicholaihollesen
favoritserien: WF, GG och Glee.
längtar till: Sthlm, Falsterbo, gymnasiet, lärarmiddagen, Liseberg, tävlingar och sommaren.
största inspiration: min syster.
idol: roffe och Jan.
finaste varelsen: min häst.
bästa minnet: finns för många för att välja. 
bästastevännerna: Ben & Jerry, haha. 
händer nu: snart middag.
händer imorgon: skola.
person du hatar: hatar ingen.
snyggaste killen: emhemh, typ nickolai hihi!
snyggaste tjejen: nellys modell, aaah så snygg.
drömtränaren: Daniel Zetterman såklart, deadwoman så snygg han är!
godaste maten: allt förutom det äckliga.
väder: SOL!
land: italien
skor: converse, palladium
kläder: shorts & topp
mobil: Iphone 4
dröm: att han, den och det finns i mitt liv.

puss.

VI VANN, svennebanan 100%!


-bjuder på en "vacker" bild på mig och nils, bara för jag saknar honom så mycket.
Looren vann hela jäkla ESC! Stolt svenne hääääääär (L)
Nu siter jag i soffan och chillar, ska kasnke så några avsnitt av WF!! Om några timmar ska jag och hoppträna, hoppas det går bra. Kommer både fota och filma, så lägger ut det på bloggen sen.
Imorgon är det måndag, inte lika kul, men eftersom jag ska orientera mån/tis så slipper jag massoor av lektioner ;)!
Har ganska många uppsatser kvar att göra även fast jag har gjort fyra/fem stycken de senaste dagarna!
haha aja, snart skiter jag fan i att göra dem andra klart för vi slutar snart. Längar så jävligt tills jag slipper denna skolan alltså.

kramisar

heeej gooodingar!





Har varit i stallet idag som vanlligt, kuul. Imorgon blir det hoppträning för min och adinad del, längtar!
Nu äntligen börjat det släppa för både mig och adina, vi är redo inför sommaren!! 
Igår hade jag det så jävla trevligt med dem finaste, bästa kvällen på länge, det tackar jag för! Nu ska jag gå ner och spendera tid med min familj och kolla på melodifestivalen HEJA LOREEEEEEEEEEEN! 
På måndag och tisdag ska vi ut i skogen och orientera, innan såg jag verkligen inte fram emot det men nu är jag hur jävla taggad som helst! 

LYCKAD HELG, och ännu är den inte över! pussssssssssssssssssssssssss'    

svartochvitt



"Jag ler även fast jag inte är glad, för då vet jag iallafall att mina vänner mår bra"
Jag älskar er!

älskar dig i vilket fall, babe.

Ligger under täcket och har gjort hela dagen. Vaknade upp med knappt någon röst och helt var febrig. VAFAN?!? ÅH! Inte nog med de så svimmade jag innan idag, vad är det med mig? Kanske att det är så hög press i skolan eller kanske av ett annat skäl... Aja, nu är snart alla prov och skit över sen är det sommar! LOVE (L)


YEEEES!!

Fint väder hela veckan, så jävla nice.
Idag är det Söndag och tråkigt är ju de, men veckan går nog fort och sen är det helg igen! Hoppas alla mår bra och njuter av det fina vädret, pusspuss


åh.

Man är inte den glada tjejen varje dag, idag är en av dem dagarna.
Slut på tråkigheter och lite kuligheter! Är äntligen klar med alla skriftliga nationella, WOOHOOO! Så jäkla härligt, ska fan fira hela helgen haha..
Imorgon är det Onsdag och jag ska inte gå till skolan, mår illa och har as ont i magen. Kan alla dumma bakterier sluta hälsa på?! Vill va frisk!
Aja, ska ta en kopp varm oboy nurrå.
Puss


du är bäst, helt enkelt underbar!


-saknar sommaren fett mycket, men snart är det sommar igen som tur är!


Fyfasiken för att gå i nian säger jag bara, har ju inga kvällar utan att jag ska behöva göra några läxor, åh. Idag har det varit skola som vanligt och efter skolan drog jag med soffan hem. Imorgon vet jag inte vad som händer mer än att det är fredag och att det sen är HEEELG! Mitt liv rullar på ganska bra och så tycker jag, så ja, ha de bra! 

Ne.. fan vad  jag är tråkig.. lite sanningar kanske skulle sitta FINT? hhohoohoh 


* Jag är trött just nu
* Jag gillar mat, på tal om de så är jag hungrig just nu 
* Jag tycker det är tråkigt att duscha 
* Jag gillar falukorv, de är gööött
* Jag har absolut inget att blogga om
* Jag känner att dessa sanningarna blev totalt onödiga
* Jag behöver verkligen sova just nu
* Jag säger godnatt till er, just nu

GOOOOODNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT!


sitter i skolan, usch.


- tröja i luften.

Sitter i skolan och pallar inte börja jobba, hah. Men vi har inte så jobbiga lektioner idag som tur är! Efter skolan ska jag ut till stallet till min präla en sväng och efter det väl läxor, suuuuuck!! 

MEN snart är det sommar, och jag längtar som fan WIII!

PUSS  


överbra.



ha en fin söndag alla, puss.

RSS 2.0