Gaaaash! LÖÖÖÖVE!

Shopping igår... Shopping idag... (MITT LIV)
Jag är taskig jag vet! har inte laggt ut några bilder alls på mina nya kläder mer än till nyår.. NI SKA FÅ BILDER!
Nu drar Alice och reeensar Nova!

Puss & Kyss //



nyåååår here I come!

 

Puss & Kyss // 





Read me.

Gick upp och blablabla sen vid typ 1 åkte vi till stallet, adina var jätte duktig ! :)
Idag får ni en bild på henne!<3



Puss & Kyss //


GOD JUL!

Fick super fina julklappar!
Massor med kläder: jacka, skor, tröjor, leggings, en BH, en ring, myckeeet pengar och en hel säsong GOSSIPGIRL(L)
AAAA LOVE!
Det kommer bilder sen,

Puss & Kyss //


18.36

Efter man har slagit in alla Julklappar och ätit KILO godis känner jag mig nu fit for fight inför Julafton :D
Nu återstår bara ännu mer godis & massor med myyyys!

Puss & Kyss //



SNART JUL, GAAAASH!

Imorgon är det julafton? ääärligt!
Känns inte så, verkligen inte! Men längtar det gör jag, som attan! Vill ha alla julklappar nu direkt!
Men jaaaaaaaaaaaaja jag får ta och vänta några timmar till.. <3
Lägger upp mer ikväll, mummmmms!

Puss & Kyss //


Du gjorde mej varm i hjärtat, fina Adina ♥

Då var man och red igår, hos en tjej som verkligen behövde hjälp med sin häst :)
Så jag tänkte, eller jag tänkte inte så mycket jag bara åkte dit och prövade...
Det gick iaf super bra, hon var jätte fin verkligen!
Ska dit snart igen då kommer bilder. ♥

Puss & Kyss //


Bad day?

Vaknade upp av ett sms från Johanna - det stog att det var kyrka idag
och jag fick väärsta rycket och hann precis sminka mej inte för att det är så viktigt men ja. Men mitt hår? ja det blev ju som det blev, hann inte äta eller någonting! Och nu sitter jag här med både mat och lycka och kollar på film. Det gjorde min dag susen!
Dagen blev inte så bad endå..

Puss & Kyss //


Keep up the good work!

Skola imorgon då... blää!
Men det varar bara i 3 DAGAR TILL!! wiiiiii
Sen är det Jul lov, muumsigt säger jag bara! (KK)




ChillenDillen dag...

Först sov man typ as länge sen fottttaaa jag lite efter det blev de harry potter maraton.
Sen nu precis fick man en massa mat i magen och nu sitter jag här och känner mig lagom tjock, hihi ^^
Lägger upp mer imorgon förlåt för jag sviker dej blogg, men du är ovanligt tråkig idag...

Puss & Kyss //



 


filosoferar..



10 sanningar om alice.


1. Hon snarkar så högt så att mumintrollen hör henne.
2. Hon har en sjukdom som heter HandlaKläderHelaTiden.
3. Hon äter 24/7.
4. Hon har räknat sina fräknar en gång men tappa räkningen vid "blablabla"..
5. Hon hatar spagetti o köttfärssås mer än något annat!!!
6. Men hon ääälskar falukorv och potatismos.
7. Hon älskar att bli kliad på ryggen.
8. Hon lyssnar minst 2 timmar om dagen på musik.
9. Hon badar hellre än solar.
10. Hon är en riktig mammagriiis.

Puss & Kyss //


Freeesh outfit.



Bra pris för så nice outfit? Ja tycker jag!

Garderoben är full men den kan väl få plats med liiiite till, please!!



Sitter & fixar naglarna med chill musik. Kollar in nya saker så jag kan fylla min garderob ... ännu mer...
VILL JU HA ALLT!??!
-nej alice nu är det stopp.
-men bara några saker till, vafan.

(kallas förkyld)

"VECKANS BLOGG"



VECKANS BLOGG: TRYCK INNANFÖR STREKEN--> |http://blogg.veckorevyn.com/saramontazami/|
Det är Sara montazamis blogg det är en veckorevyn blogg men endå, sjukt trevlig blogg!
& Sara har världens finaste kläder!

Snowyyy

Sitter i sängen under täcket och dricker chai med en cupecake, känner mej mycket sämmre än vad jag gjorde igår!
Jävla förkylning!
Ni fick bilderna på dom fina mästerverken iaf (cupcakes:en) 

 

CUPCAKES! (L)





muummms fillibabba!

SNART JUL!

Helt sjukt, om bara några dagar är det jul?!
Och alice har inte köpt en enda jukklapp!
Känner mej lite stressad nu ... humm ... en aning!!
Men var inne på en skoj skoj sida där man beställde jukllappar så kom dom till posten nästa dag!
Inte för att där var något som jag ville ha men hittade världens sötaste pepparkaks formar:

Känner för att baka nu... igen!
Puss & Kyss //


Något nytt.

Sitter & cheekar in andras bloggar, det finns sjukt många fina!
Så jag tänkte börja med något som jag ska kalla "Veckans blogg" det går ut på att jag ska leta upp en blogg som jag tycker om och den blir veckans blogg helt enkelt!


Detta börjar jag med nästa vecka, så sköt er till dess! Puss & Kyss //




det tråkigaste inlägget på länge. men endå.

Om jag ska vara ärlig mår jag PISS just nu, har as ont i halsen & blablabla...
Såååå lägger upp bilderna på cupcakes:en imorgon för nu ska jag bannemej sova!
PUSS & KYSS//


Muuums!



Jahap då var man hemma idag oxå, buhu...
meen en bra sak är att man bakat cupcakes, super fina blev dom!
kommer bilder sen! :D

poos o kjoom.

/

21.54

Ska man sova nu? nej tror inte det, har precis börjat suuurfa! :)
Påväg upp till sängen men lägger ut mer senare, poss!

/


tiden slutar rinna när man har tråkigt...

Hittar så jäädra snygga grejer som jag bara vill klicka hem direkt till brevlådan!
men näää, snart är det Jul så man får väl hålla sej...  damn.
Hoppas jag får allt jag vill, thihihihih :D

/


.

fan, ger upp.

älskar dej.

10 dagar till Jul, <3



Ingen skola idag.
Sitter & kollar film, myyyyysigt.
Skriver mer ikväll /

last day.

Snart måndag igen :( men idag har man iaf varit i lund hos mormor med kusinerna o bakat & sånt mys :)
Nu sitter man på rummet och försöker välja kläder tills imorgon, buhu..
lägger ut mer imorgon poss.


Käära tomten!

           


PARTEEEEEEEEEEY.

Förfest @ Johannas place sen vidare till valla, tagga tagga tagga!
Sjukt treevlig dag/kväll/natt med tjejerna, måste göras om. :)

Outfit:



New.



/

Blentarp har fått sitt duntäcke.


/


Sov gott min vän, <3



Jag saknar dej Bengan, jätte mycket.


RSS 2.0