ÄLSKAR!

Det har varit underbara dagar hittills och idag är vädret med mig! Så jäkla skönt, älskar solen.
Ska ut till stallet en runda snart och senare träffa Elvira, saknar henne såååå.
Har gjort massor av saker och har därför inte hunnit blogga så mycket men jag lägger ut allt jag gjort sen med bilder o.s.v!
Hoppas ni har en underbar söndag, FÖR det har jag!

Ps. På måndag är det Valborg, YEAH!


Livet leker!

Då var det måndag idag och skola som vanligt, efter skolan stack jag hem till Beccis och hade det supermysigt! Först gick vi ut och gick en runda med
Mazarin och satt på bryggan och snacka deeptalk haha. Sen drog vi hem och käka, kolla tv/data och krängde chokladbollar!

Imorgon är det skola men efter skolan ska jag hem till lille sjuklingen Johannes och se hur han mår.
Nu är det bara 50 dagar kvar till sommarlovet och 50 dagar tills jag slutar i Blentarp för gott, omg flippar. IIIH!

puss alla fina


Underbart!

Helgen har varit absolut underbar!
I fredags träffa jag Micke, Johan, Oliver och Sofie. Sofie sov hos mig till lördagen och senare på dan kom Elvira. Hon hade köpt med sig en massa lördagsmys och vi var ute och busa hela natten! Vi somnade sent och när vi vakna gick vi upp och gjorde en supergod frukost.
Idag har jag och Elvira lökat oss hela dagen. Först låg vi i sängen och drog oss sen gick vi ner till affen och köpte choklad och banan. Haha sen gick vi ut i trädgården i bikini och frös röven av oss, efter de sprang vi in och hoppa rakt ner i badkaret! Sen när vi hade badat gick vi ut och åt doppad banan i smält choklad(MUMS)!

Imorgon är det måndag men det känns faktiskt inte speciellt jobbigt, för Elvira ska sova här en natt till (L)!
Efter skolan ska jag och några vänner åka och hälsa på en av dem absolut bästa vännerna i världen på sjukhuset, saknar honom såååå.

Ni får bilder på skoltröjan och på helgen lite senare för just nu bloggar jag från mobilen, PUSS!


Åh, kan inte alla läxor bara ta slut?


-solsken, vänskap = älska.

Har bokstavligen pluggat varje dag sen sist jag skrev, döööör. Hade nationella i eng idag, gick väl ok.
Snart ska jag ut till min polle som jag inte har varit hos på flera dagar, saknar henne såhäääääääär mycket!
Imorgon ska jag träffa nån kompis och på lördag träffa ellebelle-viiira <3
Imorgon får vi nog också våra skoltröjor, YEEEES!!!
Mitt liv rullar på i bra fart och jag fick även reda på att jag kom in prelleminärt på mitt förstahandsval(IHHIHIHIHIHIHI) Polhem? HERE I COME!

pusss

.


-#partyhard

känns som denna veckan kommer gå snabbt, sen är det helg, äntligen!

skolan nu, suck..


-vänskap på hög nivå.

Sitter i skolan just nu och har SO, det suger fett. Är så jäkla otaggad till skolan alltså, menmen...
Idag ska Beccis följa med mig hem, hihihi ska bli jättekul, hihihihiih. Kolla henne blogg: Liifeofbecca.blogg.se!! 
Kan inte skirva så mycket nu eftersom jag har lektion men när jag kommer hem kan jag blogga mer. 

pussss
 

FÖLJ MIG!



TWITTER: AliceMalm
INSTAGRAM: Alicexbrallis
SOUNDCLOUD: Alice.M
YOUTUBE: AliceBrallis6



pusss


Skön dag!

Har varit ganska lat hela dagen, har bara legat i soffan och kollat på favoritkanalen, MTV!
Innan vi åt kvällsmat var jag och amanda ute på en powerwalk/joggingtur . Nu sitter jag i soffan (IGEN) äter glass med jordgubbar och bara tar det lugnt!

Imorgon åker vi hem, skittråkigt!
Men men, jag har haft 2 härliga dagar och snart är det dags att tagga skola igen haha.

Puss


Pojkband, lite svag för de alltså...


Ligger i soffan och chillar i stugan, bloggar, kollar lite tv och lyssnar på musik. Måste bara säga att pojkband är så jävla fint asså, haha! ååh, svag för sånt.

Onyttig frukost i Lund!

Kom precis fram till Lund och sitter nu på Espresso House med Amanda. Passade på att äta lite medans vi väntar på tåget.



Packlista.

Ska ta tåget med min fina syster imorgon och sova i stugan en natt. Känner mig oroligt lat och pallar inte skriva packlista osv.. DÅ säger min genialiska syster att det finns en sida som hjälper en med packlistor, www.packlista.se!
Min kväll är räddad och jag får kanske till och med får tid över att göra något annat än bara packa...!
Ni får uppdatering över dagarna i stugan när jag kommer hem.
pussss

Inköpen de senaste dagarna!


-ballerina, inför den kommande värmen!



Shorts, örhänge, Grå magtröja som det står "get lost" på och svarta läderbyxor från Vero Moda, Vitstickad tröja från Gina och Parfym (Björn Borg) från Kicks.

Vad som befinner sig i min väska!



-min älskade Paris & Company väska, som jag grävde fram ur garderoben för någon dag sedan!



Har ytterst lite i min väska när det inte är skola. Så på bilden ser ni ungefär vad jag går runt och bär på, haha.
Mina favorit brills är jag av med för tillfället så jag hade lagt ner dem som ni ser på bilden, dem fukar väl!

puss & kyss

bilden gör mig såååhäär sugen på att ha shorts...!


-bara för jag vill att det ska bli asvaaarmt.

Sitter på mammas jobb, snart ska vi åka till Nova Lund för att köpa jeans till miiig! Lägger ut dem sen, hiihhihi.
Ikväll ska jag träffa lite fooolk och imorgon har jag absolut ingen aning om vad som händer.

Klicka in på bloggen ikv om ni vill se vad jag köpt idag och från i förrgår.

pussss

RSS 2.0