GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Då har festen börjat och snart kommer alla! Bilder och annat kommer imorgon när jag vaknat.. kommer förmodligen vakna SEEENT!
Men håll ut, snart (imorgon) får ni många intressanta inlägg ;)!


puss alla fina.

nyyyyyyyy!



Halsband-HM
Tröja-BIKBOK


NEW.



Glittrig tröja och skinnbyxor!
Var även ute och shoppa idag med sofie och hitta, ännu en tröja och massor av andra things.

I just put on my fake smile and pretend everything is ok.



Bjuder på en random bild, den får duga!

Ligger på sängen och känner för att sova så ska nog göra det snart men innan de tänkte jag lägga ut byxorna och tröjorna jag köpt!

puss.

23.48-GODNATT

Först var jag på Burlöv Center med mamma sen åkte jag till Lund och mötte upp Amanda på Centralen. Därifrån tog vi tåget till Malmö och shoppade ännu lite till.
Jag har länge letar efter ett par byxor som jag trivs i och som sitter bra och idag hittade jag äntligen det!
Vad jag fick med mig hem:
Silvrig tröja
Skinn Byxor
Armband
Iphoneskal
Pennor &
Hörlurar !

Puss, ni får byxorna i bild imorgon.



DEN HAR KOMMIT!

Klänningen från Nelly har kommit, YES! Nu hoppas jag bara på att skorna hinner komma också, fast tror inte de.
Inte så bra bild men ville lägga ut den så fort som möjligt & IPaden har inte så värst bra kamera!
Pöss.


Malmö!

Då sitter man på tåget på väg till Malmö för att shoppa upp sina present kort från Jul.
Visar sen vad jag har och kommer köpa! Puss


21.04




Låter som jag är galet kär, men det är jag inte hohoh!
Tyckte texten var fin bara och då slängde jag upp den brevid en av mina bilder, FIIIFFFIIGT VA? jag vet.

ps. lat som jag är har inte orkat lyfta gumpen och hämtat glassbomben MEN, jag gör det nu bara för att!

poss

.




Saknar värmen, saknar sena kvällar, saknar kvällar ute i stan, saknar STHLM, saknar allt


Men det är inte länge tills det är sommar igen och då ska jag baddemig vara i sthlm ännu längre.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag var på Bengts imorse och kolla REA, det blev endast en Pikeur mössa och en John Whitaker grimma till sötnoseen. Efter det åkte vi till stallet och fixa lite!
Nu är jag hemma och är sjukt sugen på glassbomben som ligger nere i frysen, huuummm!

pussssssss

NYÅR? here I come!

Har precis bestäällllt klart allt till nyår, hoppas nu det kommer innan nyår :( Det står att det ska högst ta 3 dagar men vågar man lita på de?.. aja.

Här är vad jag har köpt iaf:
NELLY.COM




kommer säkert inte komma men då har jag iaf en sexig outfit i garderoben ;) PUSS.

new.



Sängen, Musik & Godis = så jävla chill!

Imorgon ska jag in och äta frulle hosss farmor sen ska jag nog in och kolla REA med Sofie om jag inte ska iväg.
Skriver mer imorgon, pusss

Julklapparna!



En studio!



1. PhotoShop
2. "Fotomobil"
3. Pengar och ett presentkort på Challamalla
4. Kortspel
5. Handkräm (jordgubbbbb)
6. Läppsyl (bannaaann)
7. Halsband från Sofie
8. Nagellack
9. Perfym
10. Snoddar
11. WII spel, HEHE


JULAFTON!



Har haft världens bästa jul förutom att Nils inte kunde komma!
Fick massor med fina julklappar, lägger ut det senare ikv.

puss


S(he's) Br(ok)en.


Julavslutning, 9ab !








Fan vad jag älskar er, vill inte lämna er men livet måste gå vidare och vi alla måste nog komma utanför lilla Storkis <3

Men jag vet att vi kommer fortsätta hålla kontakten för äkta vänskap, som vi har, det försvinner aldrig!

9ab, bästavänner, alla 18, föralltid.

Helgalen kväll!

Ligger helt utslagen i sängen med Sofie, skit trötta!
Igår: först var vi hos Sofie och fixa oss sen drog vi ut och mötte upp dem andra.
Nästan alla från klassen kom men när dem andra börja dra sig hem så var det tillslut bara jag, Sofie, Oliver och Johan kvar.
Har nog aldrig haft så kul, eller jo men set var verkligen skit kul!

Sen åker fina Aria till England snart, ha de bäst!!

PS. Om ni såg en traktor köra fort som fan i byn igår, var det absolut inte vi ;)!


Without you.



Fredag: Tjejerna var här och vi hade grymt roligt, något jag kommer minnas!

Lördag: Handlade julklappar hela förmiddagen sen åkte jag ut och red i ovädret, och sen kollade på Jägarna 2 på kvällen, mycket bra!

Söndag (Idag) : Varit hos min fina häst och ridit, sen stack jag hem till Alexia och drack glögg och kolla film!


puuuussss och KRAM.
  

Snart Jul, sinnes!



Kan ni fatta att det snart är Jul? helt sjukt. Har gått luciatåg i skolan och klassen fick en massa beröm av alla, stolta 9:or!
Har inte kunnat rida de senaste dagarna pgd av vädret och att det har varit så mycket lucia & läxor. Saknar mitt fina hjärta så jädrans mycket, kan inte beskriva det med ord.

Har även gjort klart alla läxor nu precis, OH!
Snart tar jag nog och lägger mig i sängen för jag är gaaaaaaanska så jätte trött.


puss

Idag.

OUTFIT.


Life is goooood.

Stack ut till stallet tidigt idag och red ut en runda på en timme, svin skönt!
Sen drog jag in till Lund och träffa världens finaste kusiner och världens bäääästa mormor och hade julpyssel/bakning.









puss.


Ny header, jappjapp!

Ny header uppe, tack så mycket hanna! (L)


Hej mina fina!

 



Skolan idag var faktiskt rolig och var jätte nöjd efter jag fick tbx ett prov från SO:n.
Nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag väntar på Sofie, sen ska vi se Idol och ha lika kul som alltid! ;)
Har även satt upp min Studio grej, lägger ut bild sen.

pussaar

ps. låten är för jävla härlig, dömmm inte mig ^^


Trött på att vänta, var är du när jag behöver dig som mest?




Dagens outfit.


Halsband-TopShop/ Skjorta-HM/ Byxor-Vero Mode
Sen hade jag ett par :


Scorett

puss.


I can see the pain in your eyes.



When you're out of breath
With nothing left to give
When you're left behind
Laying on the ground
When all I see
is sadness in your eyes
When all you want
is reasons you can't find



Outfit.


Kavaj-HM/ Ringar-Lindex/ Jeans-Vero Moda/ Skor-DinSko


"Julklapps skorna"

Dem syntes inte så bra på bilden som jag slängde ihop på 10 min och hade inte tid att görA om den men här kommer dem igen för dem som är intresserade!


- Jeffrey Campbell.




Vad Alice önskar sig i Jul!



Vänster sida.
Högst upp : Fjäder till håret
Mitten : Bysor
Längst ner : Skor

Höger sida.
Högst upp : Just dance 3 (här ska det tränas bort fett) !
Mitten : Spotify premium
Längst ner : Studio (fick igår) hihi!


Klart finns det massor annat, speciellt i klädväg men man får ju sätta stopppp någon gång!

puss.

The moment i saw you.


Surfade runt igår på olika klädsidor och hittade denna skönheten. Är totalt förälskad, så får ta och önska eller köpa!

Kan man bli sötare? finaste becca!

Sitter hemma hos becca och kollar igenom hennes bilder och hittade denna sjukt söta bild på henne när hon var liten.
Jag ville bara säga att första gången vi sågs tog du mig med storm som att svimma på en bergstopp utav svindeln.
Varje gång vi ses, är som den första.
Vännskapen brinner utav olika skäl och jag förstår varför jag aldrig låtit dig gå. 
Minns varje ord varje rad jag skrivit, allt har en betydelse.
Från vinter till vår sen sommar till höst.
Trots att tider varit svåra så gav vänskapen oss tröst.
För varje sekund som du inte fanns brevid mig blev det tungt, som att du flygit iväg. 
Men allt som flyger måste landa tillslut och nu går vi tillsammans genom livet utan att vidröra mark. 
Jag älskar dig nu och föralltid becca jeppsson, du är en äkta vän.

& det är inte många som känner dig på det sättet som jag gör så dem kommer aldrig förstå hur stark vår vänskap men jag vet det, du vet det och det är allt som betyder.

•Beskriva min stil.

Min stil? hum...
Kläder: Lite allt möjligt, men efter modet!
Älskar att handla kläder, så det händer ganska ofta hihi. När jag shoppar går jag efter vad som är modernt just då, men endå med min egna touch i det hela.  

Kan börja med outfitsbilder under helger och festligheter så ni får se mina kläder!

Videon säger allt ...



Tänk att varje dag vara rädd, ensam, olycklig och inte våga säga ifrån.
Så har han det varje dag...

Hoppas det får ett slut, snart <3


RSS 2.0