Äta... Sen--> HOPPTRÄNING!

Snygg man är efter solning... eller inte.



KRAMIS.


Resultat...


- Alice in da badrum


Solarrrr.




-Saft

Steker i det fina vädret. Ni får bild sen på resultatet... om jag orkar!

PÖSS


IT'S SUMMER BITCHES!

Kärlek till låten, redan skapat minnen till den.. HELLYEAH!


NyttNyttNyttNyttNytt? JA!

 

Kingsland Piké.
Älskar den redan, jätteskön & jättesnygg (tycker jag).



John whitaker ridbyxor.
Inte alls dyra jämfört med andra, ca 800.


Enkelt va ?



-weheartit


Igår: Sola, Jogga, Äta, Film, Sova.

Idag: Fixa sig, Åka iväg, Träna, Film, Sova.


Bilden hör inte till men det är faktiskt varmt så jag bjuder på den, mest för den är fin(a)





Midsommar.









Dagen var underbar!
Kvällen tillbringades sen hos Alexia, somnade runt fyra.

efter tre år.

www.annais.blogg.no

Tjejen som har denna bloggen är seriöst en av dom starkaste tjejerna jag har läst om. Din blogg är fantastisk! Du verkar vara en underbart härlig tjej Anna.
Hoppas allt går bra för dig i framtiden, jag kommer sakna din blogg.

 
//


MIDSOMMAR IMORGON?

två år sedan nu.

Ska tillbringa midsommar med Alexia bla. Nu ska Alice bara välja kläder också.. som kommer ta Ca.. hela natten.
Ne nu överdrev jag :D ne men seriöst kommer ta en jäkla tid känner jag..
Lägger upp sen vad det blev!

PUSS.

YouAndMeBaby.



Varit i Skurup hela dagen, fett va... hah.
Är hemma nu iaf och ska snart ut och springa!
Ps. Kan det inte bli varmt nu? snälla.

pöss.

måndagsbarn.

drar upp till alle i min mysiga onepiece, hörs ikväll godingar (L)



//


Jag är ledig nu, det märks.

Jogga en runda för en halvtimme sedan, svin skönt som vanligt! Efter det duscha jag och bytte om till mys-kläder. Nu sitter jag vid datorn och bloggar lite innan man kryper under täcket. Nu ska jag bara låta naglarna torka sen chillar jag resten.
VIKTIG SAK: Jag var i stallet också och titta till min prinsessa. ")

NYA.




NYTTNYTTNYTTNYTT!



Fick nya ridstövlar av mina fina föräldrar (a)!
Dom var helt okej i pris, inte jätte billiga men fina!



Planer.




Har precis badat med Alexia och Wilma, mysigt! Samtidigt planerade jag och Alexia planer inför sommaren.
Kommer bli awesome, men berättar inget föräns det är helt bestämt!
Nu ska jag ligga på min säng och njuta av nuet, den ljuva musiken och vädret. Hoppas ni alla får en FEDT sommar!

//


åh, lycka!





-trött efter en heldag med roligheter.

It's summer again. ♥





 
-vi två upp i luften.

TODAY!



Drog till Malmö och fixade najsiga Iphone högtalare. GLAD TJEJ! Var också ute och borstade av Adina och tog på flugmedel och imorgon blire rida, YEEAHMAN! ♥



Sommar - 1011

-Nu har tiden börjat. Har ca 2 månader på mig att skapa så många minnen som möjligt.


ice cream.


YES!

Nu har äntligen min prinsessa kommit hem till mig. Är överlycklig! Här får ni en bildeplatta från en av dom bästa dagarna i mitt liv ♥.







  

Avslutningen ")









Nu la jag inte bilder på alla eftersom jag inte vet om dom vill och så har jag bara dessa på datorn, så jag chansar och hoppas dom vill vara kvar :D!
Ps. säg bara till om ni vill synas.

SOMMARLOV.

Gick upp svin tidigt för att fixa mig inför avslutningen. Men jag kom i tid och åt frukost tsm med mina homiees.
Sen sjöng musikgruppen, det lät jättebra ;)! Vi sa också hejdå till niorna som nu ska börja på gymnasiet. Grät som satan såklart, kommer verkligen sakna er! Innan vi gick hem fick vi våra betyg. Blev faktiskt helt okej nöjd :)! Inte jättebra, men verkligen inte dåligt hoppas jag.
Det kommer bilder senare från denna fina dag!


Ps. tack för allt alla nior, ni har verkligen varit riktiga förebilder ")!


RSS 2.0