I'M BACK! Have been on superwoman mission...



Det går lite upp och ner tycker jag.. Ena veckan bloggar jag så att hjärnan sprängs, andra veckan ingenting!
Men vi säger såhär. Jag har varit på super duper nuper luper tuper fnuper sluper hemligt superwoman uppdrag ;)... Okej slut på det roliga, hehe.

Helt nice att vi har påsklov! Idag tänkte jag "ååh, vad skönt att det bara är lördag" för jag trodde det var skola på måndag. Men sen sa Sofie att vi hade påsklov. Så det blir ingen skola på länge nu! Blev mycket lycklig ^^! 

Min helg började med att Sofie kom hem till mig i fredags sen sov hon här tills idag. Idag kom hon med sin lille ponny till skabersjö och red med mig :)! Det var kul, allt utom något fint väder fick vi med oss :(!
Menmen, det ska göras om och då jäklar ska det vara soligt!
Imorgon vet jag inte vad som händer men på torsdag sticker jag upp till stugan och firar Påsk. Kommer säker bli mycket godis i magen då... höhöh!

Puss och kyss //





Kommentarer
Postat av: Moa

SUPERWOMAN IS THE NEW SUPERMAN! :D



sv: hehehehehehhehe, det smakade 1000 gånger godare än vad det ser ut :D

2011-04-17 @ 13:10:13
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0