"Skriv om ditt/dina intresse"




-Min första egna häst.

--------







-Min andra egna häst. <3

--------




-Adina<3 (läs i texten)

Ridningen: Man kan skriva om ganska mycket när det gäller intressen. Men jag kan ju börja med att berätta att jag rider. Har ridit sedan jag var 4 år. Fick egen häst när jag gick i 5:an. Han heter Marcello men blev tyvärr tillbakalämnad. Råkade ut för en ganska omständig ridolycka med honom. Bröt även armen två gånger på honom. Dom flesta jag har pratat med tror inte att jag saknar honom så mycket eftersom det hände så mycket tråkigheter med honom. Men det fanns så många stunder som jag hade SÅ KUL. Saknaden är förstås enorm. Men fick en ny ponny, Hon heter Carmen. Bättre ponny finns inte. Älskar & saknar henne! Hon sålde vi efter ett bra tag för att jag växte ifrån henne. Jag har också haft låne och foder hästar. Nu rider jag en häst som heter Adina. Hon är en riktig pärla. Ska snart börja komma igång med henne riktigt, vi kommer säker skapa massor av minnen tsm. <3
När jag inte rider tränar jag på gym och går på Yoga. Det är faktiskt kul, men även jobbigt!
--------





-Snygge. <3

Övrigt: Annars gör jag inte så mycket förutom att jag tycker om att sjunga. Fick sånglektioner i present för ett tag sedan men jag är så pass blyg så har inte börjat ännu. Man kan inte tro att jag är blyg när man träffar mig men jag blir lätt blyg i vissa sammanhang. På tal om musik/sång så kanske ni har sett att jag älskar Justin Bieber! Men hatar när folk har förutfattade meningar om honom! Jag har själv inte varit ett jätte stort fan av honom innan men jag har inte precis lagt ner tid på att kritisera honom heller! Antingen gillar man honom eller så gör man det inte, man behöver ju inte överdriva. Justin är en stjärna!
Så är det bara, sen att det tar längre tid för vissa att inse det bryr inte jag mig om! ^_^
 (älskar att fotografera oxå, kommer bilder som jag fotat senare)

--------

puss & kraam //




Kommentarer
Postat av: Moa

Jag smälter i justins ögon.. :D



sv: EXAKT!

2011-04-06 @ 15:04:01
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0