bjuder på lite sanning idag.

1. Åka hiss är det värsta jag vet!
2. Men mat är nog det bästa jag vet.. hehe!
3. Fast det går inte en dag utan att jag inte tänker på min kropp eller hur jag ser ut.
4. Gillar personer som är sociala!!!!
5. Shoppa gör jag all the time ...
6. Det som dock kan distrahera mig när jag shoppar är nog bara killar.
7. Jag hatar spagetti och köttfärsås!
8. Jag är ganska stark, starkare än min storasyster.
9. Jag är fruktansvärt blyg i vissa tillfällen.
10. Skolan gör mig stressad.
11. Godis är jobbigt..
12. Jag vill banta.
13. Jag vill förändra mitt liv när jag börjar gymnasiet.
14. Har bara varit kär 1 gång.
15. Jag brinner för hästar och ridning.
16. Jag vill precis som min syster kunna surfa!
17. Det är sexigt med killar som surfar!
18. Hellre Stockholm än Skåne.
19. Fast jag gillar Skåne endå...
20. Killar ska ha humor & snygga kläder enligt mig.
21. Men dömer inte en person förän jag mött den på riktigt.
22. Stora killar är hett, only muskler då..
23. Tycker det är tråkigt att se på film.
24. Jag har drabbats av Bieber Fever!
25. Jag gillar ändra stil.
26. Gillar sova!
27. Jag sparar på mitt här så det ska bli så långt som möjligt, tänker inte sätta i hårförlängning!!
28. Kan lätt få för mig att radera en kontakt om dom inte svarar på sms!
29. HATAR verkligen personer som dissar med flit, så patetiskt.
30. Är grymmmmt envis.
31. Börjar bli dålig på att blogga!
32. Det värsta som kan hända är att hissen stannar eller att flygplanet kraschar med mig i.
33. Jag älskar min familj!
34. Hatar torra personer.
35. Trivs med öppna personer som vågar göra crazy stuffs!
36. Börjar få slut på sanningar..
37. Hatar när mitt rum är stökigt.
38. Jag mår bättre av att umgås med folk som inte bryr sig!
39. Musik är älskat av mig!
40. Snart sticker jag ut på resturang och klubb, ciiiao!

Kommentarer
Postat av: Moa

Trevliga sanningar, du är fin som du är Alice! Banta för fan inte!

2011-08-06 @ 01:20:17
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0