LIVET LEKER!

Ni har missat en del!

Nyår kunde inte blivit bättre! Dock är jag nog den som hatar sanning eller konka mest i hela fucking världen!
"tvingar" varandra hit & dit... (nykterist talar). haha!

Sofie har sovit hos en i 3 dagar på rad första dagen var man hos Adina, hon gick super bra!
Är så glad över att jag hitta dig min pärla! <3
love u!

Sen var man och öva inför konfirmationen som man tar på lördag (IMORGON) där var jag mån & tis.

På måndagen öva vi bara massa sånger & sånt sen efter det stack sofie, johannes och ludde med hem till mig och hade lite trevligt!

På tisdagen övade vi upp allt i kyrkan så allt fastnade i skallen sen drog vi vidare till byan & käka (Y) GYTT!
Haha massa kul den dagen... heh.
(sofie vet iaf vad jag menar)

After: Byakrogen , drog vi hem till sofie & hade ännu trevligare! ;)
Tack alla för världens bästa lov & önska mig lycka till inför imorgon ... BÖRJAR BLI LITE SHAAAKY! :s

BILDBOMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyår. ni får inte fler bilder, HAHA.



Sofies fötter.. hehe ;)



Sover.



allihopa :)



looove.



mee.




HAHAHAHA KANINEN ..... hemska minnen, hemska minnen.



Lille Voffsi som joina oss the hole night. ;d




Puss & Kyss //


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0