rubriken som inte fanns.





 -Konstig redigering asså.. kunde inte välja så fick bli båda!
 
Har så sjukt skönt! Har precis kommit hem från min fina Alexia där man blev bjuden på mumsiga muffins, mmm!
Nu ligger jag på sängen, inne på datorn och bara slappar. Ganska skönt endå.. humm få tänka SNART ÅKER JAG TILL STOCKHOLM! shoppashoppashoppashoppa!
Btw. nästa vecka blir det nog tivoli med alleballe o familjerna, HIHIH!
Hatar dock att det regnar så satans mycket så att man inte kan rida fin polle, eller kan kan man men det blir ju varken kul för mig eller adina... :( Hoppas det bli fint någon gång imorgon så att jag kan rida, lääängtar efter dig!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0