SOMMARLOV.

Gick upp svin tidigt för att fixa mig inför avslutningen. Men jag kom i tid och åt frukost tsm med mina homiees.
Sen sjöng musikgruppen, det lät jättebra ;)! Vi sa också hejdå till niorna som nu ska börja på gymnasiet. Grät som satan såklart, kommer verkligen sakna er! Innan vi gick hem fick vi våra betyg. Blev faktiskt helt okej nöjd :)! Inte jättebra, men verkligen inte dåligt hoppas jag.
Det kommer bilder senare från denna fina dag!


Ps. tack för allt alla nior, ni har verkligen varit riktiga förebilder ")!


Kommentarer
Postat av: Moa

du är så himla söt Alice, vet du det? <3



Kommer sakna dig med, väldigt mycket!



Tack för att du tycker att vi har varit förebilder, jag tar åt mig som fan, haha :D

2011-06-28 @ 03:04:45
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0