frågor & svar.

Favorit artister: Bruno Mars, Justin Bieber, Jessie J, Oskar Linnros, Jaden & Willow smith, P!nk & Petter.
Favorit band: Movits! är bra, kommer inte på så många..
Favorit Internet sida: Facebook, Weheartit & Junkyard.

Jag älskar mat ja/nej? JA
Jag älskar någon just nu ja/nej? nej
Jag älskar djur ja/nej? Vissa (:

Jag vill åka utomlands? Jaaaaa alltid, hela tiden!
Jag vill ha pojkvän? kanske, vet jag inte.
Jag vill ha mycket pengar? har jag redan.. skoja, ja det är klart man vill?

Jag gillar godis? Oftast men inte efter jag ätit de..
Jag gillar en pojke just nu? VET JAG INTE!
Jag gillar shoppa? always!

Puss & Kram //




Kommentarer
Postat av: Moa

Du gillar en pojke, Justin ;)

2011-03-14 @ 21:19:23
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: alice

Sant... haha ;p!

2011-03-20 @ 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0