Varning, läs inte om du inte vill bli uttråkad ") !

Tjeeenare!

Helt seriöst måste jag lägga ner lite mer tid på min blogg. Jag dissar den totalt! Men en sak jag har kommit igång bra med är min träning:D *stolt*. Nemen ni fattar, jag är helt enkelt rastlös! Klockan är 22.56 och jag sitter fortfarande här? coolt. Jag skulle ha gjort klart matten, so:on och fysiken men så blev det inte. Det är typiskt facebook den gör så man aldrig kommer ifrån datorn! Dessutom kommer jag aldrig kunna gå upp imorgon för jag är uppe nu. Sån är jag... Ikväll eller imorgon drar jag igång "veckans blogg" igen. Hade helt glömt bort de! På tal om ingenting jag har INGEN ANING om vad jag vill bli när jag bli stor eller vad jag ska välja på gymnasiet. Jag kom och tänka på det nu för jag snackade med syon idag på skolan och alla frågor han fråga kunde jag knappt svara på. Så det är nog endå på tiden att jag börjar tänka lite.. Men vafasen det finns viktigare saker här i livet T.EX. godis? hehe...
Känner att jag börjar balla ut, tror jag lägger mig nu.

Pusssss //


Kommentarer
Postat av: Moa

Det är smart att börja tänka på gymnasie i god tid! :D

2011-04-01 @ 18:26:31
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: alice

haha ja det tror jag med ^^! får nog börja tänka snart!

2011-04-05 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0