Can you look into my eyes and tell me that you are not lying?



Klockan är 23.30 och jag måste verkligen lämna datorna nu !
Jag vet inte vad problemet är, det är ju bara att stänga av den! Men hela tiden kommer det upp nya saker jag vill göra...

Imorgon är det fredag, SKÖNT! Till helgen händer det inte så mycket. Jag skulle åkt till Tingvalla men när jag mailade och frågade om det blev någonting av på fredag (imorgon) så sa han att "folk visade för lite intresse så det var inställt". skit :( ... hela helgen förstörd. NEJ, nu överdriver jag :D Jag ska också till Adina (Pollen) så jag kommer endå ha kul!  
Nu ska jag välja kläder sen ska jag göra sängen sällskap, GODNATT //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0