NeverSayNever!

Jag tycker det är fegt av folk som sitter bakom sin dator och snackar skit om tex Justin.. Vad har han gjort er egentligen? OCH om ni nu tycker han sjunger så dåligt och blablabla så LYSSNA INTE PÅ HONOM!
Ni kallar honom bög och använder det som ett skällsord men asså hallå det är absolut inget fel på att vara homo eller liknande! Och eftersom han inte är det vrf säger ni det? för att såra honom? tror han har lärt sig vid detta laget att inte ta åt sig sånt skit så LÄGG NER! Man behöver absolut inte gilla honom men man behöver inte heller överdriva. Nu sitter inte jag bara och försvarar Jb utan detta gäller alla som känner sig krängta bara för att dom är sig själva eller följer sin dröm. 

En av mina största önskningar är att träffa Justin, och det hoppas jag kommer hända någon dag...



puuussss & kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Moa

HÅLLLLLLLLERRR MED DIG! Varför har bög blivit ngt dåligt? :O



Du kommer träffa honom ngn gång!

2011-05-14 @ 17:27:49
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: Om jag har hahahhahaha :D Gosh jaa,, döööö snyyyggggg! :D

2011-05-14 @ 18:40:14
URL: http://timlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0