snabba svar.

Dubbla.

1. Vad saknar du just nu? Grekland
2. Varför? För att det var en av dom bästa veckorna i mitt liv!

3. Vem är du avensjuk på just nu? Selena Gomez
4. Varför? Hon är så sjukt snygg, har snygga kläder, snygg kropp och har världens sötaste pojkvän

5. Vad gör dig lycklig just nu? Godis (klockan är 00.32)...
6. Varför? klockan är 00.32 behöver jag säga mer?

7. Vilket är ditt favorit djur? Häst
8. Varför? För en bättre vän kan man inte ha, tro mig.

9. Vem ställer alltid upp när du är nere? Nästan alla, mest Mamma <3
10. Är du glad för det? Gladare än du tror!

11. Om du fick önska dig 3 saker vad skulle det vara? Kan man väl inte säga?
12. Varför? FÖR om man gör det kommer det aldrig att hända ^^!

13. Vad vill du göra just nu? Åka Utomlands! Okej kanske inte just NU, men ja snart iaf..
14. Varför? För det är något som man aldrig kommer glömma och det är alltid bra med lite förändring.

15. Vad är ditt problem just nu? Att komma på något bra att spendera mina pengar på..
16. Varför? Vet inte...

Enkla.

17. Vad ska du göra imorgon? Rida och sen få gäster!

18. Vad ska du göra till sommaren? Åka till Stockholm, få hem Adina, åka till stugan med Elle och massa annat.

19. Vad oroar du dig för just nu? Matteprov...

20. Varför svarade du på dessa frågorna? För jag inte har något liv? Nemen det kan vara intressant att läsa :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0