•Något jag aldrig kommer glömma.

Det finns mycket jag aldrig kommer glömma, både fina och lite minde fina saker.
Något jag aldrig kommer glömma är sommaren 2008 då jag var med i en ridolycka.
Man kan tro att det är något som jag ser som något hemskt, ja klart det var hemskt, det var jätte hemskt men även fast det hände var sommaren 2008 en av de bästa somrarna i hela mitt liv. För det var sommaren jag fick min första egna ponny... Hembys Marcello <3

Jag skulle kunna sitta en hel natt och bara rabbla upp massor av saker jag aldrig kommer glömma så ist för att sitta här och skriva världens längsta text om allt det så får ni det i punkter ist.



* Sommaren 2008, 2009, 2010 & 2011.
* Bengt-Jesus du är förevig i mitt hjärta, du var det enda jag hade där ett tag.. och tack för du alltid lyssna och fortfarande gör.
* Tiden på Helgagården med världens bästa elvira och världens bästa hästar.
* Malmöfestivalen 2010/2011.
* Sjöbo och Kiviks marknad 2011.
* Resan till Italien och Grekland.

Finns jätte mycket mer, men klockan är mycket och jag kan nt tänka klart.
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0