Nu kör vi!

  • Favorit låt (lista) just nu.
  • Något jag aldrig kommer glömma.
  • Något jag längtar efter.
  • Din hästs meriter och egenskaper.
  • Beskriva min stil.
  • En perfekt dag.
  • Favortit mat(resturang).
  • Tre av mina favorit bloggare/ar.
  • Vad jag ska välja efter nian.
  • Något jag önskar mig i julklapp.
  • Favorit tv serie/pogram.
  • Förebild.
  • 10 sanningar om mig.
  • Favorit affär(online).
  • De tre snyggaste killarna (enligt mig).
  • Artister jag sett live.
  • Hur och var jag vill bo när jag blir större.
  • Tips som kan vara användbara.
  • Land jag har varit i, land jag ska till, land jag vill till.
  •  Sist men INTE minst, lägga ut en smink video.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0