Hejdå storkskolan, Hej KATTE!!

Då har det gått ett tag sen jag skrev sist men har inte haft något speciellt att blogga om. Började på gymnasiet för några dagar sen och redan första dan klickade vår klass! Känns väldigt bra hittills. Goa människor, fin skola, fint väder, mår toppen, vad mer kan man begära? Nothing!
Jag hoppas alla som börjat gymnasiet trivs i sin nya klass och på skolan ni börjat på för det gör faktiskt jag!
alltid trevligt att komma från hålan och leva livet helt enkelt!
Har inte så mycket bilder att bjuda på.. Haha menmen!
Var på malmöfestivalen igår, KAOS! Timbuktu skulle spela och vi var på väg in i röran för att lyssna. Slutade med att vi fastna av alla som tryckte på, kom inte ut!
Men till slut tryckte vi oss ut och kunde andas igen. Hur jävla mycket poliser som helst, och hur mycket människor som helst!
Puss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag skulle vilja att du lägger upp mer videor på när du sjunger för du är så himla duktig på det! (:

2012-09-04 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0