Lite lagom dålig uppdatering..

Har varit på Falsterbo för ett tag sen, där köpte jag ett par Bocaj ridskor, en sverigegrimma, hästgodis och en hoodtröja från World Dressage Masters, skitsnygg! Hade det jättekul. Sen har jag spenderat väldigt mycket tid på stranden men vänner och familj, loveit. Jag är väldigt glad just nu, som ni vet byta jag till ett tredelat på Adina och det var hon inte alls van vid, hon visste inte hur hon skulle bete sig men nu ÄNTLIGEN ser jag resultat, hon går galant! Idag var jag i Helsingborg på shoppingtur med mamma och syrran. Fick mycket fina saker som tex en ny skinnjacka!! Kommer bild. Tack mammsen love you!! Imorgon ska jag först käka lite fransk frukost, sen åka till Lund en sväng och sen nog vidare till Bornholm. På kvällen ska jag rida och på fredag blir det först tjejkväll på Byakrogen och sen hem och få lite gäster, fuuun! Jag HOPPAS nu att ni följer OS för det gör jag, jag är en riktig nörd, tycker det är skitkul! Grattis till Sara som kamma hem sveriges första medalj, SILVER I FÄLTTÄVLAN! Ridsporten--> regerar! Där fick ni, alla bollblinda paddor. Och ja jag vet att ni är sura över att jag inte la ut min cover men när jag väl satt och tittade på den var jag inte nöjd, blir fan inte nöjd, ååh. Skit. Bjuder iaf på en bild, på MIN blivande man, min egna "lilla" cowboy (han spelar cowboy i serien jag följer) (L) mmhhhmm! Nu ska jag fortsätta titta på några avsnitt WF och sen krypa till sängs. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0