nybäddad säng, doftljus och musik (L)





Har varit ganska dålig på att uppdatera men har inte haft tid, har både varit sjuk och varit iväg!

Igår var jag iaf på modevisning och kolla på mina snygga vänner och syster, så grymma!
Senare drog man och hämta mat och typ vid nio stack jag och sofie hem till eric och umgicks med han och felix. hahah, kul kväll!

Idag har inte hänt lika mycket. Har tagit det ganska chill för har varit skit trött. Men jag har städat rummet och nu är det finfint här inne, med mysiga doftljus!

Kollade på Whitney Houstons begravning på tv:n idag också.. ah, sorgligt men fint!
Jaja, jag vet. Hennes död är inte sorgligare än någon annans men hon har gjort så pass mycket inom musiken som gjort skillnad för så många och hon själv så jag tycker ändå det är viktigt. Hon var och är en stor förbild för många och det finns en anledning till det! vilaifrid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0