sanningar, alltid lika kul!






Jag tycker inte om spagetti och köttfärssås!

Jag gillar duscha kallt.

Jag avskyr att flyga, får panik, tror jag ska dö...

Tycker bara om sjukhusets hissar, dem är säkra, enligt mig!

Jag hatar människor som alltid är beroende av uppmärksamhet, så irriterande!

Personer som använder sig av "inte-svara-på sms" metoden för att visa att dem är sura eller något, är så omogna. 

 Min familj är min bästavän, dem går före allt!

Döden skrämmer mig ibland..

Jag är alltid lika nyfiken på vem alla dem är som sitter och läser min blogg varje dag är, KÄNNER DU DIG TRÄFFAD? haha

Jag ska lägga ut en video när jag sjunger, har sagt till en tjej att jag skulle så nu kan jag inte slingra mig!


Kommentarer
Postat av: Malle

Haha, fast jag tror att du är grym! :D

Kraaaaaam'

2012-02-20 @ 23:33:46
URL: http://justlikemalle.blogg.se/
Postat av: alice

aw, hoppas du tycker de efter också!

du är grym darling! :D

2012-02-21 @ 11:18:42
URL: http://mytaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0