Hur har min dag sett ut? SÅHÄR!


-utan dig, är jag.. ingenting.

Dem som aldrig haft häst kommer nog aldrig förstå vilken lycka det innebär. Att alltid ha någon att lita på, att alltid ha någon att vara tsm med vilken tid på dygnet det än är det är ren lycka!

Jag (L) dig mitt hjärta, jag älskar dig tills tiden skillllljer oss åt.



Vaknade och gick upp och åt fruktost sen drog jag på mig stallkläderna och åkte till min polle. Red henne på nytt bett och det gick super! Imorgon kommer först Erika och rider henne sen sticker vi till Landäng (hästaffär) gytt!

När jag kom hem kollade jag på filmer och det gör jag fortfarande, har bara kollat på tjejfilmer, JA TYCK NI ATT JAG ÄR MESIG men jag älskar de :')

Har inte lagt upp så mycket idag men har bara tagit det lungt och finns inte så mycket att skriva om då men jag skriver mer imorgon.
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0