jag lever i en dröm.


-tröja, fotoavmig.

Fick reda på för några dagar sedan att vi ska utomlands i sommar, YES! Blev överlycklig och kan bara inte sluta leee. Sist var vi på Kreta med familjen och innan de Italien med Hugo, Nils och alla andra i släkten, jag saknar det grymt mycket.
Ni kanske vill veta vart vi tänker oss att åka?.. Antingen ska vi till Kroatien, Grekland eller något i den stilen, något varmt iaf!
Fast har dock ett problem, jag avskyr att flyga. Jag verkligen hatar det. Sist fick jag svårt att andas och blablabla haha. Men denna gången SKA jag klara det, UTAN att hålla på.. fast det kommer bli svårt.

Kommer ta hur mycket bilder som helst så ni kommer få se en stor del av det jag kommer va med om. 


 Idag har jag varit i skolan som vanligt det var väll ok sen drog jag redan vid kvart i 2 för jag skulle ut till hästen för huvslagaren kom. Sen åkte jag hem och åt tacos med världens finaste pappa och syster, mums!

Imorgon är det FREDAG, mamma kommer hem och jag ska även in en sväng till Lund som jag nämnt innan!

POSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0