TjoHEJ!

Då var det fredag idag, IHIHI! Snart drar Jag och några till, till Sofie och gör oss iordning. TAGGA BRUDAR!
Just nu, lyssnar jag på den heliga bieberguden, JUSTIN BIEBER SJÄLV!
Undra vad jag ska ha på mig ikv, hum.. Men det lär nu få se imorgon! Idag har det varit en sjukt chill dag och jag har bokstavligtalat skrattat mig igenom hela! Först trilla jag över Sofie så vi landa liggandes på en stol i caféterian och plötsligt blev det helt tyst och alla stirra på oss... HAHAH! På vägen hem från skolan garva vi som f.a.n. Hahah ibland pallar inte jag mitt liv, fast jo!
HA EN FUCKING ASBRA FREDAG FOLK OCH LEV LIVET VAFAN!!

Ps. På måndag ska vi i NIAN nog beställa de heliga tjocktröjorna, fett med nice.
Ps x2: Jag älskar min klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0