Då var man i stugan!

De senaste dagarna har jag gjort lite allt möjligt! Badat i poolen, badat hos Sofie, träffas folk, solat, varit på stranden, ridit, duschat med Adina haha, chillat, ätit glass, shoppat, grillat, ja allt möjligt! Sen är det en massa saker jag ser fram emot--> Hässleholm, Falsterbo, Åhus, Sjöbo marknad, Kiviks marknad, Danmark, Stockholm, gymnasiet, alla man ska träffa, tills mitt hår är färdigt(kommer bild) och säkert mer! Det känns helt plötsligt sjukt awesome, taggad till tusen! Just nu chillar jag i stugan med syrran och mormor, snart ska vi till affen och handla! Är helt exalterad över en sak som jag inte kan säga förens det är helt bestämt, HIHIHI!!! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0