Hola!

Har uppdaterat dåligt, jag vet. Men har faktiskt haft ganska mycket för mig, inte ofta haha! Har träffat kompisar, varit på hur många fester som helst, badat, solat, ätit god mat, kollat på WF, träffat kusinerna och massa annat! Känns som sommarlovet 2012 har mycket att bjuda på!! Nu är det ju beachfotboll som ni vet, M har informerat mig val! Drar nog ner där någon dag så man kan träffa honom/henne, eftersom jag inte kunde när han/hon/hen skulle komma ner och sova över! Dåligt av miiig. Måste för övrigt städa på mitt rum... aja! Tbx till de roliga---> Sen efter de ska jag upp till stugan hos mormor med syrran och sätta på mysfaktorn på högsta volym! (älskar dig). Nästa vecka är det FALSTERBO, YEEAH BUDDY. Kommer bli fett, sen är det även tennisveckan och Landskrona karnevalen. Får se, kanske drar upp där en sväng om man blir sugen! Kommer såklart fota mycket och slänga upp det här sen. Har inte berättat om midsommar kom jag på... DET VAR BALL! Var i Danmark och spenderades den mesta av tiden med Alexia men även Wilma. Haha SHIT, minne för livet. Vi var på Tivoli i Köpenhamn. Åkte massor av karuseller och hade det askul. Sen på kvällen såg vi konsert, WOLFMOTHER. grymt. "Fullt ös medvetslös" är nog det bästa sättet att beskriva den konserten på. Träffade massa nytt folk och sist men inte minst slagga vi på hotell, mys! Imorgon ska jag till stranden med mamma, loveit. Underbara läsare- ha en bra sommar så skriver jag snart igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0