WORKOUT.

-bjuder på "biffbilder" ikv.. haha 
 
Får någon vecka sedan var det en tjej som sa "hur kan du hålla dig i så bra form?", allvarligt talat ska jag säga dig och alla andra en sak.. jag gör fan ingenting haha! 
Jag joggar när jag pallar, tränar magen på kvällen när jag känner för det, och rider 5-6 dagar i veckan.
Så mitt tips är att äta mycket godis!! Nej.. men typ inte överdriva med varken träning eller godis utan köra ett träningspass när du känner dig som en säck potatis och hålla en jämn balans lixom;) Då mår man bäst, enligt mig! Jag har ju inte precis magrutor men liiiite muskler finns där.. haha! 
Jag har faktiskt ett tips till. Om du vill ha magmuskler så är videon jag kommer länka nedan en bra start! 
--> http://www.youtube.com/watch?v=NoWDw10dhts&list=UUtdY9WVii6tswE7iOq1QHfQ&feature=plcp . 
 
ps. väldigt seriösa bilder.. Kul grej kömpisar! 
 
puss, nästa inlägg blir om min ridning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0