BÄSTA!

Igår var det Måndag och vi var och simma med klassen. Hahah, har nog aldrig asgarvat så mycket i hela mitt liv, kunde inte sluta! Vet ni vrf? JO, för det att det var en bajskorv i bassängen!! HAHAH. Okejokej det var inte bara kul, kräktes också, men det var för jag insåg att jag simma i samma pool som bajs?! Fatta vad äckligt. Men vad gör man inte för ett MVG, jo man simmar 1000 meter i bajs... När vi kom hem hade vi lunch och sen engelska, skulle ha redovisning och det gick helt ok. Skulle egentligen visat en film men den funka inte då vi fick ta de muntligt, inte då farligt ;) Efter engelskan hade vi musik, OCH FYFAN VAD KUL VI HADE!! Vi övade inför avslutningen och vi har aldrig sjungit låten så bra innan som vi gjorde, även fast det var flera stycken som var borta. Alla dansade och sjöng ;) dansa som faaen! hahah.
Puss och hej nu ska jag dra till skolan på mentorsdag och ha det azuum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0