hejhopp.

Har varit så himla mycket nu innan vi slutade skolan, studentveckan och allt sånt! Nu har jag äntligen landat och börjat mitt sommarlov på riktigt. Har badat med soffan i poolen, ätit glass och bara myst i solen! Har mycket bilder att visa er, från lärarmiddag, avslutning, studenter och fester.
Jag börjar med att berätta om utklädningen vi hade på skolan. Jag var typ en österrikisk servitris, haha dör. Hade grymt kul iaf och fick mina "små" skrattanfall hahahha. Jag är int sådär jätte lockad av att lägga ut några bilder men känenr att jag är skuldiga er det eftersom jag inte har bloggat på så länge!
Sen hade vi lärarmiddag, det var jättekul, och sorgligt.. Jag är en sån mes i sånna lägen haha, kunde inte hålla tbx tårarna, usch..! Men det var trevligt ändå!
världens finaste klass.
Sen hade vi avslutning, mycket kul och även där sorgligt.
Sist men inte minst hade vi avslutningsfest hos tt, en kväll att minnas hahah!
Sofie, fyfan vad kul vi hade, och alla andra såklart! Lägger ut lite bilder där ifrån, men inte alla.. haha!
hahaha asså gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0