HOLA!

Hej, de va ett taaag sedan. Men nu är jag här, haha! Har haft underbara dagar nu innan skolan slutar och bättre ska de bli! Snart en massa studenter och avslutningsfester! Sen ska man även snart på klassresa med 9ab, längtar!
Har gjort lite allt möjligt nu dem senaste dagarna, träffat folk, film/myskvällar, sprungit runt i byn, slitit i stallet, ridit min underbara häst, varit i Lund och haft det UNDERBART! Snart är det sommarlov och sen börjar de nya livet på gymnasiet, JADÅ!
Har en ny cover på G, har bara varit lat och inte lagt ut den. Men nu har så pass många efterfrågat den så lägger ut den nu någon av dem närmaste dagarna!
ALLA outfits till lärarmiddagen, efterfesten, avslutningen och studenter är klara! Lägger ut dem på bloggen sen :)

Possss.

Ps. Jag är beroende av dig! Snyggefan.

Följ mig på insta: alicexbrallis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0