Träningsdagbok? DONE!

Då var mitt skolarbete i idrotten äntligen klart! Eftersom vi skulle lägga ut den på youtube så tänkte jag att då kunde jag lika bra slänga upp den är samtidigt. Idag är det fredag, så gytt. För så tränade jag efter skolan, sen träffa jag becca och drog hem till soffan. Där chillade vi och sånt mys! Nu kom vi precis hem från Sofie och sitter nu och bloggar, äter godis, fixar med filmer och kommer säkert sätta på lite Glee snart!
Nu fick ni även en inblick i lite snabba drag hur min vardag ser ut, hoppas det uppsakattas!

Jag ska umgås med beca nu så ni får ha det så bra mina kära, poss!!

btw. det är mindre än en veckas skoldagar kvar till sommaren nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin film!! Kan du Inte lägga ut fler bilder/filmer på dig och Adina

2012-06-02 @ 14:38:31
URL: http://saaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0