Hejdå sommar

TJAAA! Längesen? Jo tack!
Men seriöst, jag är inte värst bra på att blogga. Ska man sluta kanske, känns nog så.
Men jag kan ändå snacka om hur dagarna har varit. Var inspark igår, SÅ JÄVLA ROLIGT! Har aldrig varit så skitig, lerig, blöt och ful som igår, men det var såååå värt de! Träffa massa underbara människor, skratta övermycket, bada i fontänen, halka i gegga haha! Och så mycket mer.
När jag kom hem däckade jag direkt på soffan och sov på soffan hela natten haha. De va nice.
När jag kom hem efter insparken slängde jag även mobilen på köksbordet och titta inte på den förens nästa morgon, då hade jag 13 nya meddelanden, 3 missade samtal och 2 inspelningar i inkorgen. Himmel vad Alice fick mycket att göra, det var jobbigt haha! Säger de nu för sånt inte brukar hända mig haha.
Idag har jag precis ridit, underbart! Snart ska jag jobba lite och sen åka hem till aria.
Puss och kyss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0